Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 13:12 - Неприличен сексапил. И талант. По руски.
Автор: dnes4o Категория: Новини   
Прочетен: 10687 Коментари: 36 Гласове:
0




Дима се раздаде тотално. Снимка: БГНЕС

Все сме виждали новоизгряващи звезди, и то талантливи такива, обаче Дима Билан надмина всякакви граници.

Май се оказа, че само ние в България си мислим, че е нов на небосклона на руските величия – младежът пее от петгодишен, има доста опит зад гърба, в момента е привлечен към лейбъла на вездесъщия американски продуцент Тимбаленд, записва с Нели Фуртадо и... накрая просто, си получава заслуженото – купища фенки и слава.

Не бих казала, че си падам особено по клишетата, обаче сега няма начин да ги избегна – концертът му снощи в Зала 1 на НДК беше нечуван, невиждан и нечовешки добър.

Дима излезе на сцената само двадесетина минути след обявения за начален час и разби на пух и прах всички слухове, че бил ужасно нисък и леко грозноват. Поне аз такива неща бях чела преди да го видя.

Ето ви сега и истината. Билан е неприлично красив, откъдето може би идват и слуховете, че е гей. Другото, което си личеше от километри, е метросексуалната му нагласа – без едно косъмче по тялото, идеално лице, перфектна кожа, дрехи, стайлинг... всичко.

Звуча толкова смело убедена, само защото имах щастието да се подвизавам на втория ред до самата сцена или с други думи – бях съвсем във водовъртежа на вечерта.

А концертът беше повече от добър. Откъде толкова енергия в тоя младеж, не разбрахме.

То не беше тичане, не бяха скокове, не бяха усмивки, целувки, автографи, дълги речи към българите, изрази на очарование... и това в продължение на точно два часа и десет минути. Цифром и словом.

Звучи ужасно сълзливо, но за това допринесоха тълпите ревящи и превъзбудени фенки, които през цялото време подаряваха цветя и плюшени играчки и гледаха с отворени усти.

Признавам си без бой – и аз за малко да се се приобщя към тях.

Разберете ме правилно – отдавна съм надминала възрастта на хипнотичното поклонничество  пред младежи от тоя сорт.

Това обаче не ми попречи да изпадна в блажена нирвана и за тия два часа три пъти ми се дорева, поне пет пъти ми дойде на ум, че не съм била на по-як концерт и хиляди бързи магистрали препускаха в кръвта ми, докато слушах песните му.

А те бяха може би повече от двадесет. Руски, английски, италиански... пее перфектно. Талантът му просто извира от всякъде.

Превърна сцената в своеобразен ринг, на който се сражава сам с ексцентричността си, на който все едно прави луд секс с всички жени от публиката... абе, тотална хипноза.

По едно време чак се засрамих от собствената си втрещеност. А иначе не съм особено добра в това да гледам, слушам и чувствам нещо толкова съсредоточено в продължение на толкова много време. Той обаче дърпа като магнит.

И после дълго си мислиш за капките пот по врата му, не спиш и убедително, и непрекъснато си припяваш  „I"ll never, never let you goooooo....“

И ние не искахме да го пуснем, но той си замина –  безкомпромисно и без бисове. Обаче, драги ми девойки, а и вие младежи – Дима обеща да се върне.

В смисъл, не че обеща просто ей така, от куртоазия, а някакси наистина изглеждаше очарован от това, което вижда. И петдесет път повтори колко много красиви женски лица вижда, колко е силен балканският дух и колко му харесва да пее пред такава публика.

Очевидно наистина му хареса, защото даде всичко от себе си. Даже малко повече.

А на нас ни хареса три пъти повече. Бравос!



Тагове:   талант,   Неприличен,


Гласувай:
0



1. viki02 - 6 години в СССР
03.05.2007 13:29
и аз не се учудвам какво могат руснаците. Само губим, че ги пренебрегваме. По-добре да бяхме разбрали откъде идва силата им! Работливи, сърдечни, обичливи, упорити, всеотдайни, но никога сами. Всички ги подкрепят откровенно. От подкрепата идва и силата.
На ЕВровизия красотата на Дима се видя, който е гледал.
цитирай
2. estrella - Дам
03.05.2007 13:36
руският Джъстин Тимбърлейк. Каквото и да ми обясняваш;)
цитирай
3. анонимен - Душа, фани си мъж и ще ти минат мер...
03.05.2007 14:16
Душа, фани си мъж и ще ти минат мераците по Дима...
цитирай
4. анонимен - AMAZING!!!
03.05.2007 14:33
az su6to bqh na koncerta i be6e ne6to VELIKOOOOO!!!!a tova da vidq Dima Bilan na jivo,na nqkolko kra4ki ot men be6e prosto fenomenalno i opredeleno si struva6e 4akaneto ot blizo 2 4asa za da se sustoi sre6tata na na6iq fenklub s Dima! ;) kazvam vi - STRAHOTEN 4OVEK E!
цитирай
5. анонимен - хареса ми
03.05.2007 14:46
Хареса ми авторката на статията :) много добре е пресъздадена атмосферата, като четях все едно съм бил там :) "бравос" :)
цитирай
6. анонимен - Zapis
03.05.2007 15:36
Zapis na koncerta ot nqkade moje li da se svali , avtorkata na statiqta napravo da q pravqt reklamen agent , dosta q biva ...
цитирай
7. prototype - Телевизии?!
03.05.2007 16:17
Знае ли някой дали концерта е бил заснет от някоя телевизия в България?
цитирай
8. анонимен - ai ai
03.05.2007 18:22
4ux za toq koncert,no nz 4e 6te e tolkova qko.avtorkata na statiqta tka go e opisala 4e si vikam-6to ne otidox ?:)) ni6to nali e obe6tal pak da doide v bg ;) a danoo
цитирай
9. анонимен - mimi
03.05.2007 18:38
fenka sum na dima bilan ot po4ti 3 godini i moga da vi kaja 4e tova koeto se slu4i sno6ti be6e neveroqtno.... ot 3 godini se molq nai nakraq dima da doide i v bg i 4akaneto opredeleno si struva6e....ne sum o4akvala i v nai smelite si me4ti 4e moje da izpitam takava euforia kakvato izpitah na koncerta... naistina be6e ne6to grandiozno i nepovtorimo...a dima bilan za men e nai golqmata zvezda i sum sigurna 4e uzpehite 6te mu stavat o6te po i o6te po golemi! davai dima s teb sme!
цитирай
10. анонимен - hm
03.05.2007 18:44
ne sum mnogo siguren che e ruskia Justin Timb. no sum siguren che ne mi dopadna angliiskiat s ruski akcent. Tova e ot men, sas zdrave ;)
цитирай
11. анонимен - о ,да!
03.05.2007 20:48
Отидох вчера без много да се сещам кой беше Дима Билан. Останах поразена. Едно, че има страхотен глас,но и присъствие на сцената, харизма. А видяхте ли как общуваше с публиката, въпреки че е свикнал да пее пред хиляди и вчера бяхме само подобие на концертите му. Той обаче така се държеше, сякаш ухажва всяка жена в залата, флиртува и обича. Определено цени всяка своя публика! Просто беше страхотен!
цитирай
12. анонимен - !!!!!!!!!!!!!!!
03.05.2007 23:46
Наи-добрият концерт,на който съм била.......Отидох ,за да прекарам 2 приятни часа,но не предполагах,че чак ще се разплача-емоциите преливаха,в залата имаше толкова силна позитивна енергия.Билан зареди хората с желание за истински живот-такъв какъвто той води.Живот,изпълнен с стремеж към съвършенство,с любов към музиката и спорта!!!

Жива музика,танци и перфектни мъже!!!!!И ПРЕКРАСНИЯТ ГЛАС НА ДИМА БИЛАН пренесоха хиляди хора в един паралелен свят!!!!!!!
цитирай
13. анонимен - Викторчу над всичко!
03.05.2007 23:58
Леле - концерта беше Перфектен, толкова емоционален човек като Dim4o няма.Просто е най - добрия.Невероятен глас има и е сладурче.

цитирай
14. анонимен - руснаците са боклуци
04.05.2007 00:01
Руснаците са най-мизерният и най-надуят народ, когото съм срещал. А Дима не е руснак, а е от азиатски произход. Не намесвайте руснаците с азиатците, това че са окупирали маса народи и ги подтискат в момента, не значи че и те се чувстват руснаци
цитирай
15. анонимен - kvo da vi kaja
04.05.2007 01:08
pich e estestevno i pee super ,ama mi pisna ot toq bql potnik :D
p.s. sega ako mi ispi6e 4e trqbva da pi6a na kirilica da qdete bob :P
цитирай
16. анонимен - Концерта беше супер!
04.05.2007 04:18
Поздравления за авторката на статията. Наистина атмосверата беше точно така както е описано в статията. Аз даже не очаквах толкова енергия да пръсне по сцената Дима.

Благодарим ти Дима, и те очакваме скоро отново в България.
цитирай
17. анонимен - Дима жена ли е,не става ясно
04.05.2007 07:09
Дима жена ли е,не става ясно
цитирай
18. анонимен - до номер 17.
04.05.2007 08:34
аве ти много си зле, това ли ти е големия проблем ?
цитирай
19. анонимен - superrr
04.05.2007 10:26
razdade se na scenata na 10000000%...neveroiaten....da ne govorim za glasa mu....a i kato chovek sashto e mnogo dobar.....imam povechko nabludenia, tai kato mi se nalaga chesto da patyvam do Russia....no chestno da si priznaia, beshe me sram ot BG grimiornite, zalata....pod vsiakakva kritika....yjas....imame edno NDk....i nego ne mojem da go stegnem..."EVROPEISKO" na 100%...hahahhada
цитирай
20. анонимен - Dima e nomer 1
04.05.2007 12:34
I az kato vsi4ki sam porazena ot neveroyatniya koncert!s netrapenie o4akvah da doide 2 mai,za da go vidya na jivo.pee taa prekrasno..predi 2 godini kogato 4yh pesnite my bqh zaplenena ot glasa my,ot van6niya my vid..toi e muj me4ta!Stanahme svideteli i na preobli4aneto my v sablekalnyata mmmmmmmm:)bokserkite my dori byaha sladyrski!:)opitvah se da go snimam,koeto e dosta slojno ne6to toi tolkova byaga i ska4a po scenata..neveroyaten dyh:)naidtina ne sam bila na po-prekrasen koncert!!!!Iska6e mi se da bada i na koncerta na Tarkan koito 6te e na 7 uni..no nqma da uspeya:(((Sesiya:((!
цитирай
21. viki02 - дъщеря ми е в 5 клас,
04.05.2007 14:38
и ме "навика" ужасно, че не съм й казала да ми напомни за концерта. "На онова сладурче ли щяхме да ходим? Защооо не ми каза?! Щях да ти напомня, аз знам, че е на 2-ри!" А аз съм объркала сряда и 3-ти. Третият ден от седмицата...хи
цитирай
22. анонимен - №1
04.05.2007 21:59
Dima Bilan е номер 1.Даде всичко от себе си на този концерт.
цитирай
23. анонимен - Nai- DOBRIQ
06.05.2007 14:29
Opredeleno avtorkata na statiqta prerazkaza to4no taka kakto e bilo, vypreki 4e tova trqbva da se vidi.. samo malka 4ast mojete da si predstavite ot tova koeto vsi4ki na koncerta prejivqhme... to be6e ne6to VELIKOOO!!!
Pona4alo ne sym ot sf, no predniq den pristignag s grupata si ot koleja vyv Varna.. i kato razbrah za koncerta... si ostavih grupata, koqto zamina za sledva6tiq grad.. za da byda na koncerta.. ostanah v napylno nepoznat za men grad zaradi Dima, no riska si struva6e.. otidoh v NDK o6te ot 11 na obqd 6toto nqma6e kyde drugade da ida.. tam se zapoznah s tonrejisiorite.. posle s 6efa na ohranata.. ot tam s ohranata.. razbra se 4e Dima 6te kacne v 3 chasa.. 4akahme go vsi4ki.. no po- kysno stana qsno 4e 6te prestigne v zalata v 6 chasa..i taka az go 4akah ot 11 do 6 nakraq doide.. i vleze s vsi4kite si hora v grimiornite... poneje ve4e vsi4ki me znaeha me propusnaha do syblekalnqta mu.. tam se zapoznah s ruskata mu ohrana s organizatorite, s tanciorite mu i s absoliutno vseki ostanyl ot obkryjenieto mu 4ovek.. nqma6e ve4e koi men da ne me znae i moqta istoriq.. Otnosno Dima.. ooo.. toi e moqt idol.. toi e nai-dobriqt.. gledam ruskata tv i v Rusiq toi e nomer edno sred izpylnitelite.. na jkoncertite mu e ludnica.. vsi4ko e prepylneno, zalata se pryska po 6evovete... i zatova kato kazah na nqkolko du6i za nego se u4udih 4e tuk po4ti ne gi znaqt.. golqma zaguba, za6toto toi e olicetvorenie na vsi4ko perfektno... negova fenka sym ot 3 godini i kato vidqh dokato minavahme s avtobusa plakata mu za koncerta.. bukvalno se zalepih za prozoreca i ne mojah da povqrvam 4e toi e v Bulgaria.. zatova si izostavih grupat, za6toto za men toi be6e me6ta.. koqto sega e ve4e realnost...
Ve4erta predi koncerta vzimahha mu mn interviuta, a men me dopusnaha da iz4akam pred syblekalnqta za da vlqza posle pri nego.. vsi4ki me znaeha i zatova me propuskaha.. no se okaza 4e sled interviutata ne ostana vreme za men i mi kazaha sled koncerta.. po vreme na koncerta mu bqh nai-otpred i toi na nqkolko pyti idva pred men i mi pq.. 4uvstvah se na 7 nebe.. tova be6e nai- velikiq koncert koito nqkoga nqkyde tuk v Bg se e provejdal nqkoga.. nqmam dumi.. ne6to vyrhovno... sled koncerta, 6efa na ohranata me zavede pred grimiornata na Dima, no se okaza 4e ima o6te edno interviu.. za moe u4udvane po neje znaeh ruski me pomoliha da byda negov predvoda4... lelele... za takova ne6to ne bqh me4talaa... vlqzoh s pregraknal i iz4eznal ot vikane na koncerta mu glas i togava imah vyzmojnossta li4no da go opoz\naq kato 4ovek.. emi s VYZTORG zaqvqvam 4e po-zemen i strahoten 4ovek ne bqh sre6tala prez jivota si.. be6e tolkova gotin i v otgovorite i v dyrjanieto si.. nqma raven.. naistina myj- me4ta, a sluhovete 4e e gei.. vie normalni li ste, ta toi hodi s nai-qkata modelka v Rusiq i toi si go i kaza na interviuto.. obze me malko zavist kym neq :).. takyv myj - egati kysmetliikata... sled interviuto Dima me pregyrna i mi dade qk avtograf.. na koito pisa " s Lubov".. interesnoto be6e 4e mi kaza 4e me pomni ot pyrviq red i nakraq ne az kato fenka, a toi mi pojelava6e mn uspehi, 6tastie i t.n... kakyv prekrasen 4ovek.. napravo sym plenena ot nego.. za kapak na vsi4ko si napravi klip4eta i snimki s men na telefona mi.. i pak mi pojela mn uspehi.. bqh napravo v nqkakva euforiq.. az v nai-golemite si me4ti ne sym si predstavqla takova vnimanie ot negova strana.. nqmam dumi .. 6te prodyljavam da sym mu fenka vinagi, toi go zaslujava i ima nujda ot takiva kato nas.. toi e NAI- DOBRIQ vyv vsqko otno6enie...
цитирай
24. анонимен - Дима е невероятен!
06.05.2007 18:15
Бях на концерта и с ръка на сърцето мога да кажа, че останах най-щастлива от всички. Седях си и по едно време Дима ме извика, хвана ме за ръката и после ми даде автограф!!! това беше най-великото нещо, което съм преживявала някога!
цитирай
25. анонимен - za 24!!!
07.05.2007 10:07
tai kato ne ti znam imeto, se obrashtam kam teb s 24 :) Toi ne samo te e hvanal za rakata, no te pokani da se kachish na scenata, no ti mai ne mu razbra ryskia :)
цитирай
26. анонимен - Re :dnes4o
07.05.2007 12:36
одещите са усвоили един лесен ,но неверенотговор:
Като не ти харасваме не ни слушай или гледай
Сексапил неприличен няма !Или го имаш или го нямаш
цитирай
27. viki02 - казаха ми от НДК,
07.05.2007 13:20
че е имало малко публика, да речем 800 души. Верно ли е?
цитирай
28. анонимен - ne e viarno
07.05.2007 14:25
zala 1 na NDk beshe palna, ne e viarno tova za 800 dushi vsichko beshe full....
цитирай
29. анонимен - Super pevec - super koncert
08.05.2007 09:13
В залата имаше поне 2000 човека и повече даже.
Дима се раздаде докрай, на max.Ако има концерт тук пак Семтември - Октовври, ще е супер.Искам пак да дойде и да взриви зала 1. И следващия път да заснемат концерта.Това беше единствената грешка, че концерта не беше заснет от някоя ТV.
цитирай
30. анонимен - Kanal 3
08.05.2007 10:28
Vidia, che ot Kanal 3 snimaha....a ot MM beshe samo za reporataj mislia :)
цитирай
31. анонимен - D. Bilan THE BEST!!!
09.05.2007 10:24
Концерта беше върховен.А Дима е нечовешки сладур.Толкова лудост, енергия и талант събрани в едно.Бравоооооо, чакаме те отново!BG те обича!
цитирай
32. viki02 - Дима,
09.05.2007 15:46
това е нивото на второ място в Евровизия. Когато го постигнем, ще сме сред първите. Хубаво е да си правим и равносметка. Всеки ден не идва при нас това ниво. А руснаците си ни обичат повече, защото сме си славяни от край време - и те , и ние.
цитирай
33. анонимен - До номер 25!
11.05.2007 18:10
Ами аз тогава нищо не чувах, но си спомням, че ми хвана ръката и се опита да ме повдигне, но тогава дойде бодигардът и не ми позволи! Май ми каза доста нещо, но не разбрах и дума, защото бях страшно притеснена!
цитирай
34. анонимен - Наистина е невероятен!
12.05.2007 16:02
В първия момент,в който видях Дима по телевизията и показаха клипа към Never let you go,останах очарована.Той притежава талант,красота,излъчване,а както разбрах е и страхотен човек - звучи невероятно!И концерта му беше повече отколкото съм очаквала и днес съм му още по-гореща почитателка вкл и приятеля ми,който домъкнах с мен,тъй като нито една моя приятелка не споделя предпочитанията ми към Дима.Ще го чакаме отново в най-скоро време!
цитирай
35. анонимен - LOVE D.BILAN
05.06.2007 22:59
Koncerta be6e velikkkkkkkkkkk!!!ISKAM PAK DA DOIDEEEEE!
цитирай
36. viki02 - За номера 25 и 33, и за всички останали.
06.06.2007 14:45
Ето защо трябва да се учи руски език! Това е велика култура и само може да се молим да стигне до нас! Хулят езика безпричинно. Нито Хитлер, нито Наполеон, нито Турция е дело на руснаците, но ....руснаците са спрели всички тези луди хора! Имат кусури, но ги движи доброто, знам това отвътре, те ме възпитаваха от 1 до 6 клас.
Учете руски, с Пушкин е по-лесно, може и с Дима!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dnes4o
Категория: Новини
Прочетен: 5463824
Постинги: 174
Коментари: 6128
Гласове: 940
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930