Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2016 19:48 - #LoveStory
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4183 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 20.01.2016 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Търсих я в Google,
видях я в Instagram.
Добавих я във Facebook,
Последвах я в Linkedin.
Нищо...
Посветих й песен,
заснех HD клип,
качих го в youtube,
ембеднах го в блога ми.
Нищо.
Писах й в WhatsApp,
Звънях й на Viber,
в askfm я попитах "Ima6 li si nqkoi"

Нищо...
туитнах в Twitter,
че любовта съществува,
написах поема
и я пратих по мейл.
досущ като Господинов,
дори като двамата
В смс бях смело-директен
"кво ше прайш довечера?"
В Skype добавих
"А???"

Нищо....

Върнах се във Фейса
харесах всичките й снимки,
Изпратих й лично със стикер
платен
Бустнах пост с кървящо сърце
Изобретих хаштаг #ILoveYou
Създадох страница с нейното име
разпратих я на всичките си познати
да я харесат
на непознатите - също.
Купих хост, купих домейн
Поствах и шервах като обезумял,
наситих пространството с нея
Google я индексира.
Добре.
Дори отлично.

И тогава се случи ужасното:.

"unknown virus"
Началото на края,
в който всичко се срива
Баба ми заля смартфона с пилешка супа,
брат ми забрави таблета в тролея
Изчезнаха логовете,
затри се хисторито,
а Google-то кресна -
няма намерени резултати.
Лицето не съществува,
избери друга ключова дума.


Тръгнах към парка,
към езерото...
към дъното
на собственото си поражение,.
Сърцето ми тихо кървеше,
а душата плачеше

за преинсталиране
Нищо...
Вървях, после тичах
Тичах през дупки и счупени плочки,
тичах през улици и тротоари,,
през светофари.
Не спрях на три знака "Стоп"
и стигнах до езерото, до ръба,

"Да се убиеш ли искаш...идиот" -
с едната си ръка стискаше здраво ръкава ми,
С другата хранеше патиците с трошички вчерашен хляб.
"Не, тичам за здраве" - й отговорих
И тя се усмихна
Истински

Сега аз се занимавам с разработка на социални мрежи,
а тя спасява природата
Вечеряме заедно и после правим любов
истински
Това е.




 













Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - страхоотноо..
20.01.2016 21:15
супер финал...
Поздрави,и многоо сбъднати реалности...
цитирай
2. sestra - :)
20.01.2016 22:37
Свежо и плътно :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4406055
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930