Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2015 22:02 - Молба за здраве, и още нещо...
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 2061 Коментари: 2 Гласове:
2



 Уважаеми г-н Москов, 
моля, да опростите опущението ми и неплащането на моите здравни вноски през последните месеци, още повече, че аз не пуша и кафе не пия, та няма как да спестя за тях, ще ме извините. Към скромната ми молба, прилагам удостоверението си за доктор.  Да поясня, не съм от вашите, ако питате; веднъж изтърсих пред  една ваша колежка, от пусто изтощение, по време на много неприятна за мен медицинска процедура,че съм доктор, и няма да забравя как жената веднага се промени - светна съучастнически, направо видях как пред мен, току пред полуужасения ми взор, се отварят чудните врати на медицината, и ме запита "А, от нашите ли си?", пък аз, от едната гола почтеност, й казах, че не съм (въпреки че, мамка му, съм се занимавала с история на медицината), и всичко свърши... Ако трябва да съм честна като платец обаче, трябва да кажа, че някои от "вашите", при които съм ходила, когато навремето успявах да си плащам вноските, като личната ми лекарка например, ми даваше винаги, когато имаше възможност, най-различните, нужни направления, леко под масата, щото и аз, и тя знаем, че на някоя баба ще й трябват някои от моите листчета... Желая да се запише в протокола, че иначе ми е неудобно да ходя при личната ми лекарка,  когато не съм си платила вноските, и че нямам нищо против, дето сте дали по линия на Червения полумесец, който дари ваксини за българските деца, моите ваксини за туберкулоза,  както и на всички останали сънародници, радвам се, че всички ние, обикновените българи,  спасихме по този начин българските деца; имам против само това, че поради пуста политика отказвате да поясните, че светът, както предрекох, макар и не на вас, а на г-на Калфина,  най-сетне започна да ни помага... Сега чакам да дойдат на помощ и  сините каски, защото българската държава, или беше държавност май, съвсем честно се нуждае от защита, както подчертахте и вие... 
Към молбата, прилагам и сметкоплан на доходите ми, като доктор (срам, не срам от приятелите ми, които постоянно ми напомнят, че съм луда, и че родителите ми, които плащаха за пътуванията ми и за издирванията ми, са вече възрастни, и че все още има едно място на касата на някой супермаркет и за мен). Въпросните  доходи, както се вижда, са с цената на по-малко от едно ваше кафе, хм, на месец (късо, за съжаление, от автомат) по-високи от тези, които са ми заплащали на същото работно място, когато още  не бях с диплома на  доктор (Да му мислят тези, които се трепят години,  за  да станат доктори; рестото, според бюджета, не струва, колеги; никому не пожелавам да си брои стотинките за кафе пред студентите, които са го наобиколили и го гледат с уважение). Моите доходи към момента, г-н Москов,  възлизат на една ваша кутия цигари, за един мой академичен час. Както казах по-горе, добре, че не пуша, и то не от популизъм, а от чист идеализъм...
Моите уважения, г-н Москов, да, тютюнопушенето вреди на здравето на нас и на тези около нас, и пиенето на кафе също е вредно, г-н министър, но на хората не им пука, защото така или иначе, пари за вноски пак няма да се намерят, ще видите, и вие също го знаете, но все пак подписахте, дааа, ами дано да се обадят зимъска, ако не от Червения кръст, то  поне от Лекари без граници - да знаете, ще се обадят, аз искрено вярвам в човешкото милосърдие...






Гласувай:
2



1. litatru - :) Здравейте, eloiz!
18.06.2015 19:14
Адмирирам всички Ваши думи, защото би трябвало да насекат на парчета некадърната "здравна реформа" и да накарат "великия реформатор" г- н Москов пръв да се подложи на сериозно лечение с новите клинични пътеки, но от позицията на безработен, обеднял, остарял и неосигурен - здравно. Наглостта и глупостта му са толкова големи, че "НЕАМ ДУМИ"! Той буквално срина авторитета на цялото сегашно правителство и ДОУНИЩОЖАВА БОЛНИЯ И БЕДЕН НАРОД, който качи това правителство на трона с надеждата, че е по- свестно от предишните!
Поздрав - Литатру!
цитирай
2. eloiz - Какво да Ви кажа, Литатру,
20.06.2015 00:17
то, от г-н Москов, на практика, нищо не зависи, освен подписа му... А Вие знаете ли, що народ измря в нашата болница през последните години, та вследствие на това, днес, щом на същия този беден народ му се спомене болница, то той предпочита целокупно да се изнесе тихомълком по тези пътеки, дето ги споменавате Вие, пък кой, докъдето стигне, и каквото срещне...Мнозина вече се обърнаха към свръхестественото, а тези дни тъкмо при нас шества един лечител, който с помощта на две пръчки (народът му вярва, защото пръчките били руско производство), лекува от нощно напикаване, през параноидна шизофрения, до дислексия, вкл. едновременно, само за 60 лв., Вие представяте ли си?! Г-н Москов ряпа да яде, както вика народът...Неам думи, ако позволите, да перифразирам...Аз лично, обаче не вярвам във врачки, твърдо, особено, откакто наскоро се спомина Джуна, четох нещо по въпроса в някакъв вестник, голяма загуба. Но аз вярвам твърдо в сините каски, Литатру, почти толкова, колкото вярвам и в световния мир!
Елоиз
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651987
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031